Forum www.forumlodgw.fora.pl Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Perma assasyna
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.forumlodgw.fora.pl > Buildy

Autor Wiadomość
Dark Avangard
Admin



Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Perma assasyna    

Perma jest buildem stosowanym do runowania oraz farmienia. Utrzymac ja moze jedynie asek/ele lub asek/mesmer. Dzieki permie assasyn zyskuje ,,nietykalność". Idealnie perma sklada sie z trzech umiejetnosci

A/E Kod szablonu: OwZTkY/85R6zj0ZAAAAAAAAAAA
Umiejetności: 1 Glif szybkosci(magia powietrza) czar z gwena
2.Zabójczy paradoks(sztuka smierci)-nf
3. Shadow Form-Cienisty kształt(elitka, sztuka cienia)-fc

A/Me Kod szablonu: OwVTMY/8ZhHXCdGAAAAAAAAA
Umiejetnosci: 1.Zabójczy paradoks(sztuka smierci)- nf
2. Magiczne echo(brak atrybutu) -prop
3. Shadow Form(sztuka cienia)- fc

Ekwipunek:
Bron- kostur(q9-13 nie ma roznicy) energia +10 Inskrypcja :Zdrowy i Krzepki= +5energi, glowica kostura przenikliwosci +5energi, okład kostura zaklinania(20%dluzej dzialaja zaklecia) Kostur powinien dawac 20 energi

Druga bron: Kosa(q9-13 nie ma roznicy) inskrypcja: Mam moc= +5 energi
ostrze kosy fanatyzmu, drzewce kosy zaklinania(20% do zakleć)

Stroj- Maska+1cienia,runa:sztuka cieni najwyzszego poziomu (+3cienia-75hp), symbol promieni
Reszta stroju: w kazdym runy dostrojenia+2 energi oraz symbole promieni(+1-3 energi)

Opis A/E: Zucamy czary w kolejnosci: glif, paradoks, SF. W trakcie jej trwania robimy co mamy w planach. Gdy widzimy ze SF(cienisty kształt) się kończy zaczynamy rzucać czary w tej samej kolejnosci: glif, paradoks, SF i znów ,,ruszamy do przodu"

Opis A/Me Zucamy umiejetnosci: paradoks, magiczne echo(nie ma ruznicy ktore rzucimy pierwsze) i Sf (tu juz jest, musimy rzucic go jako ostatni skill). Biegniemy naprzod i w odpowiedniej chwili trzeba rzucic magiczne echo ktore przyjelo postac SF (musisz zdobyc wyczucie aby w odpowiednim czasie rzucic echo po raz 2), biegniesz znow lub robisz co robisz i jak widzisz ze SF sie prawie konczy rzucasz odpowiednio skille. Uwazaj poniewarz magiczne echo nie rzuca sie odrazu

Uwagi ogólne:
1. Perma A/Me jest trudniejsza do opanowania niz A/E
2.Perma A/Me nie wymaga dodatku Eye of the North
3.Perma jest wrazliwa na opszarowki nie wymagajace celu(np.pieklo, krynica lawy), dotyki (najcześciej posiadaja je derwy oraz nekromanci), oraz sygnety(ofensywne mnichy)
4. W poradniku skrot A/? oznacza assasyn/druga profesja(pisalem A z przyzwyczajenia a powinno byc Z jak zabójca)

W razie problemow prosze zkontaktowac sie ze mna na gw : Dark Avangard

Jak cos nie dopatrzylem prosze dopisac a ja poprawie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dark Avangard dnia Nie 22:15, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Post Nie 16:25, 17 Sty 2010
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Pon 15:54, 17 Gru 2018
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin